مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 18 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

خرید عیدی برای دردونه نیومده

1392/2/10 9:37
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکلم.

روز 29 اسفند 1391 بود که من عیدی سینا و پانته آ رو آماده کردم و تصمیم گرفتم چون پویا هنوز کوچولو هست و از پول چیزی نمیفهمه خودم براش عیدی بخرم.

رفتم همون مغازه سر معدل و مجموعه بی بی انشتین رو برا پویا خریدم.


و اما برای تو گلدونه من برای تو هم عیدی خریدم کلی بیشتر از همه.

سال نو تو هم مبارک ن

 

اینم عکس عیدی های نی نی نازم.

اولیش بی بی انشتین

ب

اینم پشت جعبه اش

ب

 

اینم مجموعه کودک شما میتوتند بخواند.

البته قصد من آموزش صوتی انگلیسیش هست نه که بخوام خوندن متن انگلیسی رو یادت بدم.

غ

 

اینم پشت جعبه ش

پ

 

اینم کتاب حمام ببخشید بسته بندیش رو باز کردم.

ر

 

این چند تا کتاب هم برا عیدی خودم به خودم گرفتم که البته بازم به تو مربوط میشه.

ی

ب

 

اینم مقدمه ای برای آموزش ریاضی البته بدون اعداد و همه ش کارای عملی هست که من باید باهات انجام بدم.

ز

 

اینم بازیهای از تولد تا شش ماهگی هست که من باید باهات انجام بدم .

ی

 

 

البته یه وقت فکر نکنی همه کارات به عهده منه مطمئنم که پدر مهربونت هم یه سری آموزشهات رو به عهده میگیره.

عیدیهات مبارکت باشه نی نی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)