مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 18 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

حرفهای من و پدرت راجع به بچه دار شدن

1392/2/10 9:43
309 بازدید
اشتراک گذاری

ج

فرزند عزیزم.

من از اول شروع زندگی مشترکمون برنامه برا بچه دار شدن ریختم و گفتم 2 سال بعد عروسی بچه دار میشیم.

اما...

ای دل غافل که من زود دلم هوای نی نی میکنه دی 1391 بود که به بابات گفتم 9 ماه دیگه بذاریم نی نی دار بشیم یعنی از شهریور 1392.

حالا هم شد ماه رمضان که پر فضیلت هست که بذاریم تو بیای. که میشه اواسط تیر 1392 .

خوشحالم که داریم به روزهای با تو بودن نزدیک میشیم.

واقعا دلمون برات تنگ شده عشقه کوچولو.

جدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
27 فروردین 92 20:46
سلام فرزانه جون ...

انشالله هروقت که دوست داری خدا زودی بهت بچه سالم و صالح بده




سلام. ممنون زینب جان.


جوجه 12 ساله
27 فروردین 92 21:23
ایشالاه همیشه هم خودت و هم بچه ات ساام باشینننننننننننن






ممنونم خانوم مهربون و همچنین