مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 19 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

روز پدر ( خاطره ای با پدرم)

1392/4/2 22:06
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امیدوارم وقتی اینها رو میخونی حالت خوب باشه.

روز جمعه روز پدر بود و من نتونستم به پدرم سر بزنم.

خیلی دوستش دارم خیلی اونروز خاله فاطمه و فرناز و زن دایی سلوی خونمون بودن پانته آ و سینا هم همین طور پدر جونت زنگ زد به گوشی زن دایی سلوی و با منم حرف زد مثل همیشه پر انرژی و شاد.

عزیزم پدر جون تو قسمتی که به نگهبانی مشغوله یه باند دزد رو شناسایی کرده و به پلیس معرفی کرده این دزدها 6 سال اونجا دزدی میکردن اما هیچکس نتونسته بود بفهمه کی هستن اما پدر جونت با اینکه 2 ماه بیشتر نیست که اونجاست موفق شد شناساییشون کنه. من وقتی برام تعریف میکرد کلی بغلش کردم و بوسش کردم و گفتم : بابا من خیلی بهت افتخار میکنم.

امسال برا اینکه فرق نذاشته باشم برا پدر جون هم نامه تایپ کردم. اینم نامه من به پدر عزیزتر از جانم:

پدر تو که بازوانت خسته از کار روزمره بود و با آن بازوهای دردناک مرا در آغوش می گرفتی و غم هایم را می شستی.
تو برای من اسطوره مقاومت، شجاعت و ایثاری.
تو پشتوانه محکم زندگیم هستی
بودنت برایم امید است و تنها با فکر به تو زندگی را درنوردیدم
و اینگونه تو مرد تاریخ ساز من شدی
دوستت دارم پدر ای اسطوره خوبی و سخاوت.

روز پدر بهانه اي ايست تا بگويم هميشه به داشتن پدري چون شما افتخار ميکنم و خداوند را بخاطر وجود مقدست شاکرم.
اميدوارم هميشه برايت بهترين باشم هميشه سربلندت کنم و هميشه لبخند را بر روي لبانت بياورم اين کوچکترين کاريست که ميتوانم در برابر زحمات و عشق بي دريغت نسبت به خودم انجام دهم.پدرم عاشقانه دوستت دارم و بر دستان پر مهرت بوسه ميزنم.
روز پدر  را با يک دنيا عشق به تو تبريک ميگويم.به وجودت و داشتنت افتخار ميکنم و مردانگيت را مي ستايم.

بابای مهربونم همیشه تنها تو بودی که باعث شدی فکر کنم که مردها هم می توانند  فرشته باشند.

همیشه تو در ذهن من هستی  و با خاطرات کودکیم لبخند را به لبانم می آوری.

پدر عزيزم روزت مبارک   کسی که همیشه دوستت دارد دخترت فرزانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hedieh
20 خرداد 92 0:10
انشالله هرچه زودتر ماردبشین خاله


ممنون عزیزم انشاالله