مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 16 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

فقط برای همسر عزیزم

1392/5/2 20:09
341 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندگار عشق

عشقم

به عشق که می اندیشم برایم مانند دُرّی است گرانبها که باید با جانم نگه ش دارم.

و عشق فقط برای من یک کلمه است: محمدَم.

محمدَم، تو برای من همان عشق نابی که به آن می اندیشیدم، تو یگانه مرد رویاهای منی که روزی تمام خواسته ام از خداوند بود.

باوجود تو بود که عشق را شناختم و با وجود تو بود که دنیا را دیدم و حتی با وجود گرانبهای تو بود که خدا را به طور واضحی شناختم.

من، دیگر من نیستم ، من دیگر فقط با تو معنی دارد ؛ اصلا زندگیم فقط با تو معنی دارد.

تو تمام هستی من هستی ، تو تمام دلخوشیم و پناهگاه امن من هستی.

تو همه وجود من هستی.

بی تو نه دنیا را میخواهم نه زندگی را.

تو برای همیشه در وجود من هستی.

دوستت دارم برای همیشه ، تا ابد.

 

همسرت فرزانه                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان روشا)
9 مرداد 92 16:46
عزیزم من شیرازی هستم ولی ساکن اصفهانم


به به خیلی هم عالی همشهری عزیزم
مامان نیروانا
25 شهریور 92 16:15
تا همیشه عاشق بمونین
فرزانه قاسمیان
پاسخ
ممنون مامان نیروانا دوست خوبم.
ارلا
25 مهر 92 13:50
شاید امروز نه ؛ اما من ایمان دارم که سرانجام همه چیز درست خواهد شد ... آری ، روزهای خوب خواهند آمد . عزیزکم صبر ، صبر و امید ... ****************************************************** قدر تو به اندازه ی صبر توست ... و رازهایت ، نهفته در صبرهایت اصلا تو آمده ای که صبر کنی ! ************************************************** خدای خوبی داریم ... آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد ... و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد ... آری خدای خوبی داریم ... خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد، با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد ... ***************************************************************************
فرزانه قاسمیان
پاسخ
ارلای عزیزم از متن زیبایت ممنونم.