مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 19 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

سپاس خدایا که مادر شدم

1392/8/25 13:34
482 بازدید
اشتراک گذاری

وای کوچولوی نمیدونی چقدر خوشحالم.لبخند

امروز بایه آزمایش خونگی متوجه شدم باردارم.

خیلی خوشحالم و از شدت هیجان دستم میلرزید.اول تلفنی به پدرت اطلاع دادم اونم از ذوق میخندید.

و بعد به پدر جون و مادر جون ( بابا و مامان خودم) گفتم : دوباره دارید پدر بزرگ و مادر بزرگ میشین. آخه خونشون بودم. اونا هم هردو خوشحال شدن و گفتن : مبارک باشه و به سلامتی. بوسم هم کردن.

و بعد هم به خاله فاطمه زنگ زدم و گفتم: داری میای شیرینی هم بخر که داری خاله میشی. اونم کلی ذوق کرد.

بعدشم پدر جون کلی نصیحت پدرانه راجع به تو باهام کرد و کلی سفارشات تغذیه ای بهم کرده و گفته باید خیلی مواظب توی کوچولو باشم.

دلبندم بالاخره اومدی توی وجودم. مبارکم باشه.

از خدا خیلی تشکر میکنم و میخوام که خیلی برا تربیت تو کمکم کنه. و همین طور از عشقم پدرت.

هیچوقت یادت نره که تو خیلی عزیزی اول بخاطر وجود نازنین خودت و دوم اینکه تو ثمره عشق پاک من و پدرت هستی.

دوستت دارم خیلی زیاد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نیروانا
6 فروردین 93 15:15
وای خدای من! چقدر دیر متوجه شدم عزیزم! رشتاک نابم خوبه؟ الان چطوری؟ عید و بهارتون مبارک. کاش خبری ازت داشتم.منو ببخش اینهمه مدت ازت بیخبر بودم عزیزم
فرزانه قاسمیان
پاسخ
سلام بر دوست عزیزم مادر نیرومند دیر جواب دادم ببخش. ممنونم ازت. الان مهرسا شش ماه داره. و خوبیم متوجه شدم نیروانا خخواهر شده مبارک باشه
ارلا
26 فروردین 93 10:09
مبارررررررررررررررررررررررررررررکه
فرزانه قاسمیان
پاسخ
دیر جواب دادم ببخشید، ممنون
شیداویاشا
25 تیر 93 16:18
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/
فرزانه قاسمیان
پاسخ
سلام مامان پانته آ چشم در اولین فرصت سر میزنم لطف کردین.
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:49
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __