مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

آموزش نشانه آ اول و نگاره یک کتاب فارسی

1399/6/18 20:49
229 بازدید
اشتراک گذاری



چقدر شیرین است دخترم. این روزها تو کنار منی.

بسیاری از وقتم در روز کنارت پای لب تاب هستم و این ارامبخش است که تو ازین کرونای لعنتی در امانی.

از ساعت هشت و نیم صبح تا دوازده و نیم ظهر آموزش مجازی با لب تاب

و از ساعت شش بعد از ظهر تا هشت شب انجام تکالیف

اما لذت دارد چون تو پیشرفت میکنی. دوست داری هم دکتری شوی که به مامانها کمک میکند نوزادشان را به دنیا بیاورند، منظورت دکتر زنان و زایمان است اما من اسم درستش را به تو نگفتم همین که تو دلت میخواهد به زنان به مادرها کمک کنی این عالیست، و هم میخوای نقاش شوی ، مامان من توی مدرسه و دانشگاه درس کمک به مامانها رو یاد میگیرم و توی آموزشگاه هنر نقاشی رو یاد میگیرم به نظرت خوبه؟

با شوق میگویم : عالیه دخترک کوچک بلند پرواز من. عالیه اما برای اینها باید خیلی تلاش کنی و از دیر یاد گرفتن نترسی و از کم تلویزیون دیدن کلافه نشوی و از تکرار خسته نشوی و امید داشته باشی و باور به اینکه میتوانی.

مهرسای کوچک و نازک روح من، تو به اندازه تمام رویاهای من بزرگی اما من با تو رویاهایم را نمیخواهم من به وسعت رویاهای تو بزرگ میشوم  به تمامی رویاهای تو یک دنیا حمایت میشوم دردانه مهربان.

آموزش نشانه آ اول

ما این صفحه رو با کمک چیدن شکلهای کتاب پیش دبستانی طراحی کردیم. چند کلمه که صدای آ اول دارد.



در این صفحه آموزش خط نشانه

بالا    رو     زیر       خط نشانه

جهت فلش

شعر آ اول  آیی که کلاه داره ، کلاه به سر داره ، اسمش چیه؟ آ اول

و دور نشانه آ رو مهرسا خط کشید.

در ادامه نگاره یک از کتاب فارسی اول دبستان



کلمه های بابا مادر آزاده امین

و خلاقیت ما برای آموزش کلمه ها



اینم معلم بازی ما

اسمهایی که رو کاغذ نوشتم یه جعبه براشون گذاشتیم شد (جعبه گنج).


هر کلمه که یاد میگیره یک گنج هست و میذاره تو جعبه.
الان ۴ تا گنج آزاده بابا مادر امین داره.


برای تثبیت هم با آهن ربا چسبوندیم به تخته وایت برد کنار نوشته ها.








































 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)