مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

کلاس زبان

1394/2/22 21:27
443 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسای من چند وقت پیش از یکی از دوستان خوبم شنیده بودم که پسرش رو کلاس زبان میبره و پسرش مرتضی فقط دو ماه از شما بزرگتر بود ای حرف مال قبل عید بود و من هم تصمیم گرفتم که برم و از اونجا سوالهایی بپرسم.

درسته که اون چیزی که مد نظرم برای دو زبانگی هست نبود اما بخاطر اینکه کمی در محیط باشی و به تقویت زبان

خودم هم کمکی بشه ثبت نامت کردم.

کانون سه زبانه رَیّان که صبح ها مهد کودک سه زبانه ست و عصرها کانون زبان.

اولین جلسه رو بیست و نه فروردین رفتیم و تو به اولین جلسه خیلی خوب واکنش نشون دادی شاد بودی و به تیچر نگاه میکردی به بقیه بچه ها و وقتی تیچر باهات صحبت میکرد بلند میگفتی : haaa

من هم کاملا با شادی تو شاد شدم. به امید موفقیت دختر خوبم.

پسندها (1)

نظرات (0)