مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

جلسه اول کلاس زبان

1394/2/23 18:24
620 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم اولین جلسه کلاس که رفتیم مربی درس alphabet و fruit for grandma و hello و goodbay رو دادن.

تو سر کلاس خیلی ذوق میکردی.

اینم کتابی که اونجا تدریس میکنن.

من با مربی صحبت کردم که من از این متد راضی نیستم و هدف من از کلاس آوردن تو این بوده که توی محیط باشی اما ایشون و مدیر موسسه از من این حرف رو نپذیرفتند که با شماها مثل مکالمات روزمره انگلیسی صحبت کنند.

چون کلاست به محل کار بابات نزدیکه بعد کلاس ها هم میریم پیش بابایی ت. اون روز هم رفتیم دفتر کار بابا و توی این عکس هم دفتر بابا بودیم که تو خسته بودی و خوابیدی.

بعد کلاس هم من فلش کارت میوه ها رو برات خریدم.

به احتمال زیاد از ترم بعد دخترم دیگه نمیبرمت کلاس و خودم انرژی بیشتری تو خونه برات میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)