مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

مشاور ما برای دوزبانگی ات

1394/2/28 21:29
642 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم از یک سال قبل تصمیم به بارداری در مورد دو زبانگی کودکم تحقیق میکردم.

بعد سایت های مختلف با یه وبلاگ آشنا شدم ، وبلاگ دختری که از نظر من مادرش نمونه یک مادر دلسوز و مهربان بود.

کسی که از دو سالگی فرزندش با اون زبان دوم رو رسما شروع کرده بود و توی کارش آهسته و پیوسته بود و موفق.

من با دیدن موفقیت این خانم تصمیم قاطعی برای دوزبانگی فرزندم گرفتم.

و بالاخره بعد به دنیا آمدن تو و در نه ماهگی ات موفق شدم برای مشاوره در مورد دو زبانگی ات پیش ایشون برم.

ایشون روشی رو ابداع کردن به نام play & learn english و به نظر من وقتی روی دختر خودشون موفق بوده پس برای ما هم انشاالله مفید و موفق خواهد بود.

ایشون برای تو تا یک سال و نیمگی این پک رو دادن.

که باید هر روز برای شما بذارم تا بشنوی.

و این هم کتابی هست که متن این پک داخلش هست برای والدین.

 

و این هم برای من هست که از لحاظ شنیداری قوی بشم .

امیدوارم موفق بشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)