مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 19 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

رفتن برای جراحی دندان عقل

1392/2/22 19:26
588 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام به روی ماهت.

من دیروز رفتم دندان پزشکی البته همراه خاله فرنازت که حسابی این چند روزه زحمتش دادم بخازر نمایشگاه اومدنش تا من برم دکتر.

خلاصه فدات شم همیشه این دندان عقلم که داشت کج در میومد و ریشه دندان بغلیش رو داشت خراب میکرد رو مانعی برای اومدن تو توی دلم میدونستم چونکه میترسیدم توی دوران بارداری درد بگیره و شرایط نا به سامان جسم من باعث اذیت شدن توی عزیزم بشه؛ و بالاخره دیروز رفتم و دکتر دندانم رو جراحی کرد و الان هم با صورت یک طرف ورم کرده نشستم توی نمایشگاه و مشغول آپ کردن وبلاگ جنابعالی هستم.

خب عشقم اینم برداشتن یک مانع دیگه برای رسیدن به تو .

پدرت دیشب میگفت : حالا دیگه نی نی دار شیم مانعی نداره؟ من به نی نیمون میگم مادرش چقدر قوی بود و بخاطرش جنگید. و منم از خنده امانم بریده بود.

دوستت دارم عزیزم امیدوارم آخر تیر ماه بیای تو دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zohre,mamane kiyan
26 اردیبهشت 92 12:00
فرزانه جونم خیلی کار خوبی کردی
دندون درد تو بارداری یه عذاب بزرگه عزیزم



سلام زهره جونم مرسی عزیزم.