مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 17 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

تمرین نشستن

1394/1/22 21:16
496 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم انگار توی زندگی برای هر چیزی که میخوای یاد بگیری باید تمرین

کنی از جمله نشستن و ...

من فکر میکردم یه روز تو خودت دستت رو آروم  تکیه گاهت میکنی و

میشینی.

البته همیشه مامانم میگفت بشونش و تمرینش بده اما من فکر میکردم

کمر نحیف تو با نشستن اذیت میشه و ترجیح میدادم خودت بشینی اما

عزیزم هر مادری هم ممکنه در مدت کوتاهی اشتباه کنه من تو اکثر چیزا

اطلاعات کافی دارم اما در این مورد نداشتم تا اینکه زن عموت بهم گفت

که اشتباه میکنم و باید تمرین نشستن بهت بدم و من هم از فردای اون

شب شروع کردم به تمرین دادن گل دخترم.

به این صورت که سه طرفت رو بالشت میذاشتم و اسباب بازی و 

جغجغه های کوچولوت رو میذاشتم جلوت تا صاف بشینی.

و شما در مدت کوتاهی بعد از تمرین یاد گرفتی که به تنهایی و بدون

کمک بشینی و بالاخره روز سمنو پزون من داشتم آبکش ها رو میشستم

که درب ورودی خونه دایی احمد باز شد که دبدم تو به تنهایی و بدون

کمک نشستی و کلی ذوقت کردم. تاریخش هم بیست و یکم اسفند نود

و سه بود.

امیدوارم همیشه استوار باشی عزیزم.

پسندها (1)

نظرات (2)

ایدا
26 فروردین 94 18:07
سلام ماشاالله دختر نازی دارید خوش حال میشم یک سری به من بزنید از دلنوشته هام دیدن کنید اپم
فرزانه قاسمیان
پاسخ
مرسی لطف دارید سر زدم بهتون خیلی زیبا بود نوشته هاتون
مریم
28 فروردین 94 12:37
عشقم خدا حفظش کنه. منم ته قلبم مهم نیس دختر بشه یا پسر ولی باید دختر باشه