مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

تحقیق راجع به دو زبانگی ات

1394/2/1 21:27
437 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسای عزیزم

همیشه دوست داشتم و دارم که فرزند یا فرزندانم منحصر به فرد باشن

بدون اینکه من در تربیتشون از هیچکس تقلید کرده باشم.

بلکه با آگاهی و سواد و تحقیق در آموزش و پرورش تو پیش برم.

من از قبل اینکه تو رو باردار بشم راجع به دو زبانه بودن تو تحقیق کردم در

سایت های مختلف

 

 

همچنین یه کتاب راجع بهش خوندم و با افراد مختلفی که در رشته زبان انگلیسی موفق بودم مشاوره کردم.

و بالاخره تصمیم گرفتم که به جز زبان فارسی که زبان مادری خودت 

هست به یک زبان دیگه هم از کودکی مسلط بشی.

فرزندم دو زبانگی باعث افزایش توانایی های شناختی میشه و روی نوع

فکر کردن تاثیر میذاره و تو میتونی در آینده زبان دیگری رو به سلیقه خودت

به عنوان زبان سوم انتخاب کنی و موفق تر باشی.

امیدوارم موفق بشم دخترم.

اما از الان بگما هیچ علاقه ای ندارم  تو خارج از کشور بری یا با من و پدرت

یا هیچوقت.

دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)