مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 11 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

آموزش کودکانه رنگها

1399/5/12 21:22
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیانای من.

خانم خوشکل شما الان ۲ سال و ۳ ماه داری. اما خیلی تو یادگیری همکاری نمیکنی.

اینقدری که با مکعبها سازه های حیرت انگیز میسازی خیلی به یادگیری رنگها توجه نمیکنی.

توی از پوشک گرفتنت هم کاملا تنبلی میکنی خانم.

بالاخره روش مورد علاقه ت برای آموزش رنگها رو کشف کردم و از این کشف فوق العاده هیجان زدم.

همین امروز ۶ تا رنگ رو کار کردیم بدون اینکه اذیت کنی.

اما اسم رنگها رو زحمت نمیکشیدی تکرار کنی. میگفتم بگو آبی میگفتی: مِمیخولَم. حالا قبلا میگفتی:مِمیگویَم. کلا این فعلم میخولم رو خودت ساختی و دوستش داری🤗.



فدای دست کوچولوت عزیزم.

یه نقاشی ساده کشیدم و ازت خواستم مدادهای هر رنگ رو بذاری روش مثلا آبی کدومه؟ مداد رو بذار روش.



شد این.

و وقتی دیدم خوشت اومده نقاشی های بیشترو جالبتری برات کشیدم.



و اسم هر حیوون رو با رنگش میگفتم.

ازت خواستم مداد هر کدوم رو روش بذاری.



و گذاشتی اونم با کلی ناز و منت.

اما برا من مهم نبود مهم این بود که بالاخره کشفت کردم نفس مامان.



اینم خود نانازت در حال انجام فعالیت با تمرکز😚. البته تو این عکس خیلی سبزه افتادی🙈.

دختر نازنینم دیانای من تو دختر باهوش و پر تحرکی هستی امیدوارم همیشه سرحال باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)