مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 17 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

شبی پر از خورشید

1393/11/18 13:51
363 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم مهرسای من

 

آنشب که تو به دنیا آمدی خورشید من نزدیک نیمه شب طلوع کرد.

 

تو نزدیک نیمه شب به دنیا آمدی و خداوند باز هم گلی از بهشت برای زمینیان

فرستاد اما اینبار آن گل برای من بود. 

 

بطنم از تو خالی شد ، و آغوشم از تو پُر.

 

خورشید من به دنیا آمدی و به زندگیمان نور فراوان دادی. اولین صدای گریه

تو گرچه دلم را میلرزاند اما زیباترین نوایی بود که تا به حال شنیدم.

 

وقتی صورت تو را به صورتم زدند گریه ات آرام شد چه حس خوبی به من

دست داد ، و چه بوی خوبی میدادی.

 

صورتت چون گل زیبای رز کمی قرمز بود و  دستانت مانند برف  سپید.

 

آن شب من به آرزویم رسیدم خداوند فرزندی سالم و زیبا به من داد و امیدوارم

که صالح هم هستی.

 

چه رویایی بود آن شب چه زیبا بود آن شب.

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)