مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 7 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

نقاشی از جنس سه سالگی

1400/6/15 21:59
180 بازدید
اشتراک گذاری
دخترک عزیز و دوست داشتنی من.

تو قد کشیدی و سه ساله شدی همان سنی که من عاشقش هستم.

هیچ چیز قشنگتر از یک دختر کوچولوی سه ساله نیست.

نه دانا ست و نه نادان ، نه میشود روی عقلش حساب کرد و نه او را دست کم گرفت.

تو بسیار به مهرسای سه ساله ام فرق داری چون از یک خواهر ۷ ساله الگو میگیری و رفتار میکنی.

تا همین یک هفته پیش هیچ علاقه ای به نقاشی نشان نمیدادی حالا اما ماژیک به دست روی تخته سفید میکشی و میکشی بسیار جالب و من ذوق میکنم و مدام نگاهشان میکنم.

این روزها که گرفتار حال بد بارداری ام وقتی روی تختم دراز کشیده م آن نقاشی زیبای تو آنجا مرا خوشحال میکند.



نقاشی افقی و حتی سر و ته میکشی و من دوست دارم بفهمم در ذهنت چطور گذشته که جهت ایده هایت اینطور نقش میبندند.





خورشید و ابر و آن منحنی خط خطی رنگین کمان توست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)