مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 8 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

مهرسا و میز پر ماجرای ال سی دی

1394/3/14 16:8
474 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسای عزیزم الان تو خونه هر پدر و مادری میز ال سی دی هست که مطمئنم مثل خون ما کلی ماجرا داه.

تا وقتی که شما سینه خیز وگاگله میرفتی هیچ مشکلی نبود چون اسباب بازی های محبوبت رو کنارش گذاشته بودیم تا شما سرگرم بشی.

اما به اینها بسنده نمیکردی و کشو میز رو باز میکردی  وبا دست کوچولوت چیزهای داخلش رو بیرون میریختی.

اما یه روز دستت رو کردی لای کشو که داشتی می بستیش و گریه کردی بعد از اون من کشو رو بوسیله چسب پلمپ کردم و دیگه کشو باز نشد.

اما شما بزرگتر شدی و تونستی دستت رو به اشیا بگیری و بلند شی من از این کار و پیشرفتت خیلی خوشحال شدم اما...

اما یه روز که تو آشپزخونه بودم صدای دست کوچولویی شنیدم که داره روی میز میزنه.

اومدم و دیدم تو با لبخند موفقیت داری نگاهم میکنی و منم کلللللی ذوقت کردم.

اماااااا تقریبا از همون روز ما دیگه نتونستیم به راحتی تلوزیون تماشا کنیم بخاطر چشم تو که همه ش میومدی و جلو ال سی دی وا میستادی.

و ما سریع تلوزیون رو خاموش میکردیم.

و یکی دیگه از شیرین کاری هات هم زمانی بود که چیزی خورده بودی و دستت کثیف بود.

با سرعت نور کل صفحه و میز ال سی دی از دست شما به به میخوردن فدات شم.

پسندها (3)

نظرات (0)