مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 6 سال و 9 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

مهرسا و لب تاب

1394/3/14 15:48
641 بازدید
اشتراک گذاری

خانم گلی وقت هایی از زمان های بی کاری من وجود داره که میخوام کمی با لب تابم کار کنم.

و اون زمان انگار که شما سوخت پر انرژی زدی و نمیدونم با چه سرعتی تشریف میارید که یه هو میبینم جای من پشت لب تاب نشستین.

و اینقدر مهارت دارین که با همین فشار دادنهای اتفاقی کلید ها خرابکاری هایی هم انجام میدین.

مثلا یه سری صفحه نمایش لب تای رو 180 درجه برگردونده بودی و من کلی گیرش بودم تا تونستم درستش کنم چون موس هم جهت درستی نداشت تو اون وضعیت.

تازه وقتی هم میام کنارت بزنم رو دکمه ها سریع دست من رو کنار میزنی انگار که من هستم که خرابکاری میکنم.

وای تو این لحظه ها خیلی خوردنی میشی دنیای زیبای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)