مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مهرسا و دیانا جوانه های درخت زندگی

روزی درخت تنومندی خواهید شد پیش به سوی پیشرفت

حمام رفتن

1394/2/28 20:13
464 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اول نوزادی خیلی آروم بودی موقع حمام اما موقع شستن سرت کمی ناراحت می شدی.

بعدها روی پام اسفنج حمام میذاشتم و میذاشتمت روی اسفنج و آروم حمامت میکردم حدود پنج ماهگی که تازه دَمَر میشدی.

بعد که تونستی بشینی فکر کردم راحت تر میشه حمامت کرد اما اونوقت و قوی تر شده بودی و از آب فرار میکردی.

اما در هر صورتی من ملایم و بازی بازی و با حوصله زیاد حمامت می کنم تا مبادا گریه کنی که خوشبختانه موفق هم بودم.

اینم عکس شما بعد یک حمام خوب و دلچسب در اواخر نه ماهگی.

اینم بعد لباس پوشیدن و بازی با عروسکت.

و اینجا هم دیگه چشمات پر از خواب بود و بردم خوابوندمت.

دوستت دارم.

پسندها (2)

نظرات (0)